tiistai 9. marraskuuta 2010

Vauvanpeitto


Mä oon tavannut odotusaika tehdä vauvalle fanellista peiton,
mutta nyt ei ole sopevaa kuosia tullut vie vastaan.


Joten tilkkutäkkiinnostuksessani tein
pienen pehmoisen tilkkutäkin.

Nyt kun mun lempikangaskauppaa ei enää ole,
täytyy ja malttaa käyttää kankaita omasta "varastosta"

Kokeilin kans tätä käsintikkausta...

Eikö tämä väreiltään sovi nyt niin tytölle kuin pojallekin?


Toiseltapuolelta löytyy hieman vaaleansinistä,
mutta se kuuluu mielestäni suloisiin uniin!


Maaka

12 kommenttia:

Nonnukka kirjoitti...

Voi miten suloinen! Ja sopii kylläkin kummallekin tytölle tai pojalle.

Maaka kirjoitti...

Olin just teillä vierailulla :D

-Hanna- kirjoitti...

Aivan äärettömän suloinen (: Ja tosiaan kummalle vaan ihan yhtä passeli.

Sari kirjoitti...

Ihana! Kyllä sopii sekä tytölle, että pojalle! Mua kans harmittaa kyseisen kangaskaupan loppuminen... :( Oli niin lähellä ja suht edullinen.

malla kirjoitti...

ihana!

Peikkotyttö Hanna kirjoitti...

Iiiihana!! ♥ Sopii kyllä pojalle tai tytölle, niin suloinen on. :)

Krisse kirjoitti...

Kaunis peitto pikkuiselle..ihan kummalle vaan.
-Krisse-

Sanna-Mari kirjoitti...

Ihanan peiton oot värkänny :)

Hyvä että terhot perillä, toivottavasti siitä määrästä jotain pystyy värkkään. Lähetän ens vuonna vaikka sitten muovikassillisen :D

Maaka kirjoitti...

Ean kans ollaan jo koekäytetty peittoa päivätirsojen aikana ja kipeänä äitin sylissä nyhjätessä, sopiva on! :)

Sari: Eilen huomasin laput: Samaan rakennukseen, eri tilaan vain avataan pian kangaskauppa! :D Toivottavasti on yhtä mieleinen! :)

Sanna-Mari: Olihan niitä nytkin aika "säkillinen" :) Kiitos!

Ansku kirjoitti...

Aivan ihana peitto!! :)

Maaka kirjoitti...

:) Kiitos

sanna kirjoitti...

Kaunis vauvan täkki! Minäki täällä olen tehnyt pienen täkin veljeni tyttövauvalle. Kiva tehdä tuollasta pientä! :)