maanantai 15. joulukuuta 2014

Onni on puhtaat lakanat

 Se tunne
kun saa päivän touhujen jälkeen
 kömpiä saunanraikkaana
puhtaisiin, mankelisileiden lakanoiden väliin.
Se lähes autuas olo.

 

Onni on uudet lakanat

Lilja- parivuoteen satiinipussilakana
Finlayson Lilja
parivuoteeseen


Sormus-pussilakanasetti
Finlayson Sormus pojille


 onni on hyvä ale%


Finlaysonin lisäksi
tytöille Luhdan pikseli ja askel pussilakanat.

Nämä pestään ja laitetaan sitten 
joulusiivouksen yhteydessä sänkyihin.

Pikkupoikiakin odottaan liinavaatekaapissa 
pestyinä ja käyttämättöminä saaristomuumi-pussilakanasetit.

Kyllä meidän nyt kelpaa :)

Onni on
omien rakkaiden 
suloinen unituhina.



Maaka


3 kommenttia:

Sirpa T kirjoitti...

Oooohhhh!
Melkonen ale% :o
-70% se jo on hyvä!
Missä kuiten shoppailit?

Anna-Maija kirjoitti...

Se on kyllä ihana tunne! Ehditkö sinäkin mankeloida lakanat? Täytyy nostaa hattua (siinäkin :))! Meillä vain 4-henkinen perhe ja välillä tekee tiukkaa, mutta kun joskus petaa mankeloimattomat lakanat sänkyyn niin kyllä seuraavat haluaa taas mankeloituna ;)

Maaka kirjoitti...

Sirpa: Itseasiassa systeri shoppaili mun puolesta, kohdalle osuessaan laittoi mulle kuvaa ja viestiä. Mun tehtäväksi jäi vain laittaa tilille rahaa ja odottaa aikanaan heidän mukanaan Kotkasta saapuvaa lähetystä. Iittalasta hän shoppaili mulle samaan kuormaan teemalautasia :)

Anna-Maija: Täytyy tunnustaa että harvemmin niitä itse mankeloin. Mua onnestaa sillä monesti meitä lakanamme menevät ihanaiseen "Mamman pesulapalveluun" :)Ja sieltä tuleekin niin säntillisesti juuri oikean kosteina mankeloidut sileät lakanat. :)