perjantai 26. kesäkuuta 2009

Nyt se löytyi! :)

Tänään se sitten vihdoin taas löytyi:
inspis!
Mua ei oo huvittanut tehdä mitään, mutta
tänään huomasin paketin saapumisilmoituksen
ja sain yllättäen virtaa :)
Ja viikon rikki ollut tiskikonekin tuli kuntoon,
joten ehti tehdäkin jotain.

Mä oon näihin oviin miettinyt kauan jo kangasta,
mutta luonnonvalkoiset ovat tuntuneet niin aneemisilta.
Mutta innostuksissani tulin kokeilleeksi tähän tarkoitukseen
eilistä kangas ostoani. Yes!
Äkkiä huolitteli saumurilla kangaspalat
ja maalarinteipillä kiinni.

Ennen versioita en halua edes näyttää,
sekainen astia -ym kaappi.


Toinen eilisistä koreistakin pääsi hyllyyn,
pajunväriset joutivat pois.


Ruuraistakin olin sen verran että
ruokapöytä kääntyi toisin päin,
"viralliseen" asentoon



Tuota kukkakaarta oon koittanut väännellä
huonolla menestyksellä. No nyt se tuli kuitenkin paikalleen.
Ei oo ympyrä vaan OVAALI. ;D



Niin, mitäs sie toimintaa aiheuttanees

postipaketissa oli!?!

Nämä kaunokaiset:


MariaK:n ihanat taulut
http://ateljee-idylli.blogspot.com/

Voi, en mä laittanutkaan sellaista kuvaa mistä näkyisi mihin ne tulee...
Senkin vasemmalle puolelle seinälle
ja ikkunan oikealle puolelle.
Kaks vai kaikki kolme, ei tie vie ;)

Kehykset on just saman korkuiset kuin lastenkin kuvissa.
Kuten huomaatte, ongelma edessä:
Ean 1v kuva.
Täytyy tehdä uudelleen järjestelyjä aikanaan.
Päällekkäin 2+3
vai teetänkö hääkuvasta mv version ja 3+3

Kaverille esittelin "touhujani" ja hän sisään astuessaan,
luuli mun tehneen oikeista lusikoista taulut :)

En turhaan ollut tauluista innoissani,
ne on i-ha-nat!


Ostin mä juhannuksen alla torstaina saman sarjan kangasta,
toisesta liikkeestä ja sain aikaiseksi tyynynpääliset sohvalle.


Mietin vain pitäiskö mun pienentää ne... olisko söpömmät pienempinä tyynyinä?

Oon ostellut noita kankaita suunnitelmissa
tilkkutäkin teko, mutta muuhun käyttöön ovat nyt jo kuluneet :)
Huomenna haluaisn hakea vie yhtä suurikukkaista kuosia
ja tehdä siitä kaitaliinoja...

12 kommenttia:

Vekarus kirjoitti...

Oho, olet ollut todella ahkera ja saanut kaikkea ihanaa aikaiseksi!

mammamiau kirjoitti...

Ihanat kankaat laitoit kaappeihin ja noi taulut on tosiaan i-ha-nat.

Laitoin sulle s-postia...

Mi-Ma

naana kirjoitti...

Ihania kuvia! Meillä sama liatorpin senkki ja meillä myös verhot ovissa. ;)

PrinsessaTrio kirjoitti...

Kauniit taulut olet hankkinut! Muutenkin olet ollut ahkerana. Mulla on nyt ollut hieman inspis kadoksissa mutta jospa se kohta löytyis...

malla kirjoitti...

kukkakangas sopii ihanasti kaappiin!

Maaka kirjoitti...

Mä heti silloin ostaes mietin että pitää laittaa noihin oviin jotain,mutta nyt se kangas vasta löyty. Tuli tosi mukava tunnelma :)
Mä olin ihan onnes loppu tulosta katsellessani. Romut piiloon ja senkki näyttää paljon arvokkaammalta.

Vähä mietin tota vaaleanpunaista, mutta ei se ollenkaan voimakas ole.
Apua valtaako vvleapunsku meidän tupaa, nyt vain Emman huonees, sillä alkoi tulla vaalpunskuja suunnitelmia mieleen :D

Sari kirjoitti...

Uusilukija täällä =)
Ja kun katsoin tuota kuvaa niin sama ajatus tuli kuin sullakin siinä se on!!!!! Juuri eilen verhostin TV-tason ovet pitsillä, mutt akun näin sun verhoilun niiiinnnnnn =) Sillä mulla on sohvassa samasta kankaasta tyynyt!!! Ja muutenkin sulla on aivan ihana koti!!!!!!

Lämpöisää lauantaita sinne <3

Krisse /Vaarala kirjoitti...

On sievät taulut..ja minähän sain kivan vinkin verhojen kiinnitykseen kaapin oveen. Maalarinteippi...ongelmaa ollut yhden vitriinin verhon kanssa..kun ei ole millään saanut laitettua verhoa siihen kiinni...nyt lähtee..alan kohta töihin..jess.-))

Hyvää viikonloppua!

Lennu kirjoitti...

Hyvin sopii kangas oveen. Tyynyt ovat harmonisen näköiset ja sopivat yhteen hyvin. Ei mun mielestä tartte pienentää niitä.

vanamo kirjoitti...

Hyvin valitsit kankaan. Ja tauluista et suotta ole iloinen, kauniita ovat. Lahjaa on sekin, kun voi nailla maallisilla valilla arkea piristaa :).

Henttuset kirjoitti...

Tulihan kaapista kerrassaan syötävän suloinen! Loistoidea!

Maaka kirjoitti...

:) Kiitos kommenteista ja mukavaa kun sai antaa ideaa toisillekin!