perjantai 1. helmikuuta 2013

Pikkulisäilyjä


Mun ensimmäiset sohvan suojaksi tekemäni tilkkutäkin
olivat turhan pienet, kissahtivat vielä pesussakin.
Ostinkin kesällä Ikeasta puuvilla lisä kanttausta varten.


Viime maanantaina sain tämän pitäispitäis tehtävän tehtyä ja valmiiksi.
Ja oon siitä iloinen. Ne on nyt ennenkaikkea toimivat ja
mielestäni kauniimmatkin. 
Tikkasin toisen reunan käsin beigellä puuvillalangalla.
Toi sopevaa pehmeyttä täkkeihin.


Nämä samettiset vaaleanpunaiset tyynynpäälliset 
ovat kans aleostoja ruokakauppareissulla napattuja. :)


Vihdoin muistin kaupassa-
EIKU
vihdoin pääsin kauppaan muistaessani:


Pöydällä ei pikkumiesten toimesta pysy mikään,
 ei edes liina saa olla 5min rauhassa
ja sen tyhjyys ja kovuus on häirinnyt.
Nyt on parempi, kiitos sisutustarran :)

Maaka



6 kommenttia:

Ruususuun äiti kirjoitti...

Tosi kivan näköiset nää päälliset ja hienot tyynytkin olet löytänyt! :) Mukavaa vko:n loppua!

Peppi kirjoitti...

Kutsuvan näköinen sohva! Ihana, että muillakin on näitä pitäispitäisjuttuja :)

Riitta kirjoitti...

Ihanalta näyttää ! Voi varsinkin noi vaaleenpunaset tyynyt sopis mullekin !!! Mulla kin on pitkä pitäispitäis -lista ;D Mä oon suunnitellu kokeilevani kankaanpainantaa puuvilla mattoon, jos ei onnistu niin täytyy kääntää matto toisin päin :) Touhukasta viikonloppua ♥

tinttarus kirjoitti...

♥ nättiä!
VAloisaa viikonloppua!

Maaka kirjoitti...

Ei oikein inspiroinut mennä noitten pitäispitäistäkkien kanssa ompeluiltaansa, mutta kun valmista alkoi tulla tuli tosi tyytyväinen mieli. :)

Sääennustees taidettiinkin luvata aurinkoista viikonloppua, pitääpi pitää ulkoilupäivää. :)

Riina kirjoitti...

Hei, loistoidea laittaa pöytään tarra! Meillä on tuo talonrakennus meneillään ja kakkosen pitäis syntyä hetkenä minä hyvänsä (rv 39+1), ni oon miettiny, et miten malttaa alkaa kohta taas nostella tavaroita ylemmäs... Tää kikka täytyy painaa mieleen! :)