Siirry pääsisältöön

Synttärijuhlintaakin


 Eilen tapanina juhlimme sukulaisten ja ystävien kanssa 
meidän tänään 2v täyttävää pikkumiestä.
Lahjaksi tuli useamman "akkou-ou" ta.
traktoria.:)
Lauseita ei vielä tule mutta selkeitä sanoja on monia ja äänetpainot vaikuttavia.:)
Tärkeimmät sanat taitavat olla ulkopuolisten vaikeita tunnistaa ;)


Vauhdikas mies joka ei meinaa kuviin ehtiä kuin salakuvaamalla!
Aina muulloin liikkuu ja heiluu ja naama vääntyilee. :D


Fanittaa tällä hetkellä "mam-ma-mii"
Salama Mcqueeniä.
Pitää olla paitaa, kalsaria...

Kakun koriste oli enemmän JasuJuntin näköinen mutta kelpas hyvin! :)


Pikkuveikka, 9kk 10pvä, tulee kovasti perässä,
hänen lempparijuttuja on ryömiminen, portaidern kiipeäminen, 
tukea vasten nouseminen
ja "rekkulekävely"


Vaudikkaita välipäiviä teillekin!

Maaka

Kommentit

Anonyymi sanoi…
Onnea pienelle suurelle miehelle! Kyllä on vauvakin kasvanut kovasti, aika menee todella nopeasti. Mukavia välipäiviä =)
Niinu sanoi…
Onneksi olkoon pikku-ukolle! Iloinen kaveri,kuten pikkuveikkansakin:) Teillä on tupa täynnä iloa ja onnea - sitä samaa ensikin vuodelle!
Onnellinen Koti sanoi…
Onnea ja ihania kuvasia ♥
Onnenkyynel sanoi…
Onnea täältäkin. Akkou-ou =)
Meillä herra nro. 1 sanoi akkovaksi aikanaan ;)