Siirry pääsisältöön

Räsykranssi


Meillä virvotaan vasta viikon päästä,
 mutta kissoja kävin lasten kanssa hakemassa.



 Pajunkissoja ei vielä juuri meilläpäin ole, mutta lunta kylläkin:
reippaasti yli polven sai rämpiä.
Ja tiedoksi: Jos hangessa on 20-30cm kolo....
sei eivälttämättä ole jäniksen painauma, vaan siinä kohtaa on lunta vielä
PAAAAALJOOONM enemmän ;D



Pikkutyttöjen ja-poikien koristellessa oksia kodarissa
(vauvan seatessa)



väänsin vieressä pajusta kranssia.


 Revin tilkuista räsylirvuja


Idean jäänyt mieleent joskus jostain täältä netistä


Oman värisistä kankaista



tuli ihan meidän näköinen kranssi.



Iloista palmusunnuntaita!


Maaka

Kommentit

Mietiskelijä sanoi…
Hirmuisen ihana kranssi!
Niin keväiset värit että tulee ihan hymy huulille kun tuota katsoo.
Kiitti vinkistä ;)
katjainkeri sanoi…
OI ♥
Aivan ihana kranssi!
Hilu sanoi…
Löysin jonkun toisen blogin kautta tänne. Ihana blogi ja kaikkea kivaa löytyi:) Siis tämä kranssi on kiva ja niin niin keväisen piristämä :)
tinttarus sanoi…
KAunis kranssi♥♥
Täynnä kevään kirkkautta!!
Sanna-Mari sanoi…
Tulipa hieno kranssi! Kokeilin jotain tommosta joskus, mutta jotenkin vaan en osannu laitella oikein.
Elisa LPP sanoi…
Kylläpäs tuli keväisen pirteä kranssi!
Willatar sanoi…
Tosi hieno idea. Raikkaan keväinen lopputulos.
Anonyymi sanoi…
Tuo virpomispäivän muistaminen on kyllä sellainen kinkkinen juttu. Minä olen jo liki 20v ollut pois Pohjanmaalta, mutta silti tulee joka vuosi yllätyksenä se, että "Ai niin täällähän virvotaan Palmusunnuntaina". Vaikea oppia pois lapsuusajan tavoista.

Ihana kranssi. Jotain tekisi mieli askarrella, mutta laiskottaa. Oksia sentään ollaan koristeltu.
Ja ihana kranssi tulikin. Oi!!!
Hilu sanoi…
Oli niin ihana kranssi, että oli pakko itsekkin toteuttaa :)